söndag 31 maj 2009

Kommentarer lättare att läsa

Nu har jag hitta en ny variant på att visa kommentarerna. Tidigare kom man till en ny sida och när man läst eller gjort en kommentar tyckte jag det var lite knöligt att gå tillbaka till bloggsidan. Nu har jag istället valt att få kommentarerna i en dialogruta som poppar upp (kanske heter Pop up i blogvärlden?) Då har man hela tiden själva bloggen liggande bakom. Helt synlig. Dialogrutan kan man lätt stänga när man är klar och då befinner man sig fortfarande i bloggen.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Oi. Parabéns por seu excelente blog. Gostaria de lhe convidar para visitar meu blog e conhecer um pouco de nossa luta contra o comunismo no Brasil. Abração

Eva i Väderstad sa...

Hej Clausewitz
Tänk att du hittat hit från Brasilien! Fast jag förstår inte riktigt vad du skriver... Välkommen ändå!

Eva i Väderstad sa...

Nu har jag använt Googles översättningstjänst för att se vad Clausewitz skrev i sitt inlägg: Detta var vad Clausewitz skrev i inlägget ovan: Oi. Grattis till din utmärkta blogg. Jag skulle vilja uppmana dig att besöka min blogg och vet lite om vår kamp mot kommunismen i Brasilien. Slipmedel
En politisk bloggare alltså. Undrar hur de arbetar? Skickar de automatiskt ut kommentarer till alla bloggadresser som dyker upp i t. ex. Feedjit eller på Bloggers inlogningssida?

Eva i Väderstad sa...

Hmm... och det där med slipmedel måste väl ändå vara en felöversättning av Google?