söndag 31 maj 2009

Besöksräknare igen

Nu tycker jag att jag börjar få till det. Kolla flaggorna! De fungerar. Snälla Prunella som sitter i Norge och bloggar fina foton och tankar ( är liksom jag ganska ny i bloggvärlden) har hittat hit och nu viftar norska flaggan här hos mig. Tack!
Har fått in en räknare från Susnet som verkar fungera. Det finns en massa varianter man kan ha. Räkna totalt antal besökare, besökare just nu, besökare denna vecka osv. Jag fick gå in på deras sida och kopiera en kod som jag sedan klistrade in i bloggers Skapa en ny gadget. Känner mig just nu som en riktig hacker (jaja, jag förstår att alla datakunniga nu fnissar men på min nivå framstår ändring av javascript och html mm som okänt land)

2 kommentarer:

. sa...

Det her begynner jo å bli moro, Eva!

Eva i Väderstad sa...

Ja det går framåt. Vi lär oss och det är ju alltid kul, moro, roligt att erövra något nytt